onsdag, mars 02, 2011

Rosa!


hittade ett gammalt rosa linne i min träningsgarderob.. känns inte riktigt som min färg precis men.. får för mig att det ska va kul med färg på gymmet! (fast jag egentligen bara vill ha svart, hehe)

Körde activio igår, och idag blev det först 20 min roddmaskin, överkroppsstyrka och ett corepass. det var naaajs!

Nu har jag duschat å fixat lite mumsiga matlådor (recept kommer på Skethungrig när jag orkar, hehe)
och ska krypa ner under täcket med nya biggest loser avsnittet!! mmmmmmm

2 kommentarer:

Biggest Loser sa...

Hallå. Lite egenreklamen nu men det är så att jag driver en blogglista för hälsobloggar och eftersom du bloggar en hel del om träning så vore det kul om du var med. Du hittar den på halsoartiklar.se/bloggar

Hanna sa...

vad kul, jag går med! :)