tisdag, mars 22, 2011

Utmaning!

Har blivit utmanad av både Fia och Malin så det är väl bäst att jag gör den..

5 sanningar om mig.

1. Jag älskar verkligen att träna, men utanför gymmets dörrar är jag löjligt lat. Går helst inte i onödan. i alla fall inte på promenad. det är så grymt tråkigt.

2. Jag är en cool tjej med tatueringar, piercing, töjda öron som älskar hårdrock.. och Twilight!!! .... och Ulf Lundell.

3. Jag gillar att va själv. Har jag upptäckt nu. Eller ja, calle får gärna va hemma, men jag kan va i andra rummet. Gillar att sitta med min älskade dator i knät. Tycker bäst om att träna själv. Umgås helst inte i onödan. Är gärna hemma. haha, shit vilken tråkig kompis jag är :)

4. Jag försöker hålla upp min fasad om att jag är huslig och alltid har ett välstädat hem. Det stämmer inte.

5. Jag älskar verkligen skräpmat. McDonalds är på riktigt det godaste jag vet. Hade det inte vart så onyttigt skulle jag levt på McDonalds, chips, dip och öl. å fy fan vad gott..

Nu utmanar jag Anna, Sandra, Mia, Emma och Nina

2 kommentarer:

emma sa...

Va faaaan läste jag din blogg nu för?!?! ;-D
Det är la bara att bita i det syyyyra äpplet!

fiaelia sa...

bra lista ms ta-bilen-till-gymmet! :)