torsdag, mars 31, 2011

Min dag i bilder (nästan)

har vart ledig idag och började dagen med frukost i soffan och sen åkte jag och drack kaffe med Anna och söta Mila!

sen åkte jag hem och bakade proteinbars (eller klickar kanske man ska kalla dem mer), receptet har anna lagt upp på skethungrig, men jag ändrade lite:
1,5 mosad banan, 1/2 dl russin, 2 dl havregryn, 1 dl proteinpulver-vanilj, 1/2 msk kakao, 3 msk jordnötssmör, 1 msk honung, 1 tsk bakpulver och lite kanel. in i ugnen på 150gr ca 10min!

sen städade jag och tvättade en maskin, begav mig till gymmet för ett benpass. och helvete vad jag kommer känna i rumpa och baksida lår imorrn!!

efter träningen drack jag världens godaste proteinpulver som jag impulsköpte häromdagen. Så jävla gott. på riktigt! whey fx - bluberry smoothie.. mmmm! smakar precis som de där bumlingarna (godiset, heter det så verkligen?)


och nu har jag precis ätit fisk med vildris och sallad. nu blire soffan!

Inga kommentarer: