tisdag, mars 15, 2011

shit..


grrr.. starke adolf!

shit, helt slut.. sovit dåligt två nätter i rad, vart som en zombie på jobbet.. orkade knappt prata med calle här hemma.. haha. bäddade ner mig i soffan å försökte powernapa lite, men jag har så svårt att sova på dagen. men slumrade kanske lite..

pallrade iallafall iväg mig till gymmet. körde ett axelpass och sen activio! å jag tror jag har sagt efter de senaste passen att det var det bästa på länge, men det var det idag med! haha.. kändes som jag tog ut mig mer än någonsin.. puh! var en pärs att gå upp för trappan.. haha

åt precis kesella med blodapelsin och mango.. mmmm.. jättegott. la upp det fint så jag skulle fota till bloggen.. men jag glömde bort det och åt upp :)

nu dusch å sen säng! se om jag lyckas somna tidigare idag.. men nu är jag ju pigg!

1 kommentar:

F sa...

Den är skit bra, rekommenderar den verkligen :)