torsdag, maj 15, 2008

lite bättre

mår lite bättre idag..

dagen igår var inte så spännande.. somnade typ vid åtta.. låg å svettades å frös om vartann.. stackars älsklingen brände sig nästan på mig =) vaknade 05.15 när klockan ringde.. härligt! bestämde mig för att testa att jobba.. å det gick bra faktiskt.. kändes som jag sovit bort febern.. bara ont i halsen idag.. jätteont.. fast bara när jag sväljer.

efter jobbet åkte jag å hämtade upp sommardäcken (jag vet, vi skulle bytt för jätte länge sen men har inte hunnit!../orkat) vidare till hjo då min käre far var snäll å bytte.. satt å fika å prata med mamma.. trevligt.

hämta upp sambon å tog max på vägen hem.. ingen ork till å laga mat.. nu sitter jag med en hårinpackning.. har även testat lite silvershampo som min kära vän Sara skänkt till mig.. hoppas jag blir vacker. ska gå å duscha klart.. sen skriva lite mer på uppsatsen innan ja somnar.. hoppas att ja mår bättre imorrn. jobb då med. mm...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas silverschampoot fungerade bra! :)krya på dig. peace out!