måndag, maj 12, 2008

Skitdag!

idag är verkligen en sån där dag när allt går fel!
för det första har jag sovit jättedåligt inatt.. bara vridit och vändit på mig å kollat på klockan.. helt död när klockan ringer vid sju.. upp å tar på mig å sätter mig å ska börja sminka mig.. kollar i almanackan om vi skulle träffas i skolan 8 eller 8.15.. å vad står det, jo 10.15! då var jag inte glad ska jag säga.. sånt kanske man kan kolla dagen innan hanna.. åå.. gick å la mig igen.. lyckades försova mig oxå..

stress stress å onödigt otrevlig mot herr sambo.. kom på att ja hade glömt att fixa lunch.. åååå! öppna en burk ravioli..mums. iväg till skolan å har bara känt mig helt tom i huvudet hela dan..

svängde förbi willys på vägen hem.. i kön till kassan upptäckte jag att jag glömt plånboken i bilen.. skjut mig!måste fortsätta pluggandet lite nu.. sen ska jag på promenad med anna. det kan behövas.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag citerar mig själv: bara att bryta ihop och komma igen. (; för det bästa är att det ju liksom bara kan bli bättre iallafall!