onsdag, maj 21, 2008

Vilken dag!

ojoj.. händelserik dag!!
upp 05.15 som vanligt.. härligt! gulligt grattisbrev ligger på bordet.. stressar iväg till jobbet.. tiden rinner på fort. gött! kommer ut å ska starta bilen.. å vad händer.. INGET! inte ens ett litet klick! ååååå.. efter många telefonsamtal hit å dit får en kollega komma ut med startkablar å grejjer.. försöker först putta igång bilen men den är stendöd. kommer till sist iväg.. åker till en mack för att kolla batteriet.. självklart är batteriet helt kass. lyckas ta mig hem å ringer martin.. han är snäll å åker med mig till biltema å köper nytt batteri. hem å mekar å skiten passar inte!!! åå.. calle kommer hem.. pratar med far sin som kläcker ur sig att han fixar ett batteri från en vän billigare. jaha. det var ju bra. föruttom att jag måste ÅKA BUSS imorrn!! 05.30 får jag gå hemifrån... får ja gå upp ÄNNU tidigare!!! åååå.. calle å martin åker å lämnar tillbaka batteriet.. sen har det vart stress med en uppsatsgrej men det orkar jag inte dra å det är löst.. vilken födelsedag!! åå..




men det blev bättre när jag fick max hamburgare å en jätte fin klänning av min älskling =) då var jag glad igen. nu blir det film å mys.. trött som satan.. blir lite firande av mig i helgen.. iaf komemr mina päron hit. vad ska jag bju på då..? hm?




1 kommentar:

Sjöstrand sa...

Vi kommer att fira din dag på Sweden rock ska du se =) Fin klänning! PUSS