torsdag, maj 22, 2008

Torsdag

ännu en dag över.. shit vad tiden går fort när man jobbar! snart dags att lägga sig igen.

fick åka buss imorse.. inte kul alls. bussen gick 05.50.. stod nere vid min busshållsplats å väntade.. kollade i busskuren å ser att den bussen inte står med.. helvete, direktbuss! som tur var stannade den å busschafören skällde på mig å sa att egentligen stannar han inte där å blabla.. bara att stå å se blond å oskyldig ut å lotsas att man inte visste att det var direktbuss =) bytte buss å kom äntligen till jobbet. buss hem.. 190kr gick kalaset på.. härligt!

sen kom anna å kalle förbi med ett paket.. tack snälla! =) martin å calle fixa batteriet i bilen så jag slipper ta bussen imorrn.. weeeeeee!!!! nu sitter de å spelar tv-spel å jag ligger i sängen med datorn på magen å kollar på lyxfällan.. brevid mig ligger ett paket från hm.. snart får nog jag vara med.

Inga kommentarer: