tisdag, maj 27, 2008

Tisdag

opponeringen avklarad! weee! gick bra.. självklart en del ändringar.. ska fixa det på torsdag å sen lämna in.. då är vi klara.. ingen mer skola.. FY FAN VA GÖTT!!! känner mig bara helt sönderstressad just nu.. fast jag får skylla mig själv när jag tar till mig jobb innan skolan är klar.. men men.. snart får jag andas.. hände en kul sak förresten... en fågen störtlandade på vårt bord, snuddade sara å satt superstilla.. flög sedan iväg å lämnade.. en bajs!




ätit pizza med silje å martin.. å calle då.. nu spelar grabbarna tv-spel å jag funderar på å sova.. supertrött.. upp å jobba imorrn. puss å hej

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var nog det mest spännande som hänt på länge, haha :) Jag tror det var nåt speciellt med den där fågeln, kanske Elvis ande? :) Peace out babe!