lördag, maj 17, 2008

så arg!!

jag e så arg på vår jävla handledare!! var ju å pratade med henne i onsdags å hon hade självklart lite att kommentera på.. ändrat det å skickat tillbaka å bett henne kolla innan helgen eftersom den ska va inne på måndag.. har hon gjort det eller?? nä! fått till svar att hon är på kurs å hon hör av sig på måndag! hon fattar ju ingenting!!! kul när uppsatsen ska va inskickad senast 9.00 på måndag morgon.. jävla cpkärring..

annars är det bra =) mår bättre.. fortfarande ont i halsen men.. jobba igår å det gick bra.. sen på kvällen kom lars, martin å silje.. satt å tjöta, drack en öl.. sen var det ju hockey som stod på schemat.. började ju inte förrän elva så jag som jobbat å vart sjuk var ju sketatrött.. som "tur" var va silje det med så hon somna i soffan å jag var trevlig mot gästerna och gick å la mig =)

idag hade jag tänkt sova lääänge.. men icke! vakna tidigt å kände mig snäll så jag skjutsa sambon till jobbet.. sen in till stan en snabbis för några tråkiga ärenden.. ikväll blire hårdrock i hjo.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vem har ni?

Anonym sa...

Hon rättade Saras och min paruppgift i höstas och då fick vi kompletering på kompletiring för att hon inte sa vad som var fel. Så vi fick fråga ulla i stället och då fatta vi.

Anonym sa...

Nej det har hon verkligen inte, hon är as rörig!