onsdag, maj 14, 2008

Ynklig

jaha.. då var man sjuk helt plötsligt. bara sådär. gick å la mig rätt tidigt igår, vakna på natten av riktig feberfrossa.. ni vet helt svettig samtidigt som man fryser så man skakar.. hemskt! när ja vaknar på morgonen har jag superont i halsen.. känner mig fortfarande lite febrig..

tvungen att gå till skolan mellan 8-9.. kändes helt ovärt, men ett måste. sen till apoteket å köpte värktabletter, konsom för frukt, soppa å halstabletter.. åå.. tycker så synd om mig själv =(

måste verkligen plugga hela dan idag.. orkar inte men jag har inget val.. försöka bli bättre så ja kan jobba imorrn.. vill ha varje litet öre ja kan få!

nu ska jag fortsätta att ligga här i sängen med datorn på magen å tycka synd om mig själv.. buhu

1 kommentar:

Anonym sa...

ojojoj, krya på!