onsdag, februari 02, 2011

4 & 5e passet för veckan avklarat!


eftersom jag inte gör annat än att jobbar å tränar (å gillar att ta kort på mig själv) så dokumenterar jag ytterligare 2 träningspass. återigen Core och easyline, börjar bli favoriter!
(för er som undrar så är core mag&rygg/bål träning och easyline ett typ styrke och konditionscirkelpass)
Sprang även 10 minuter på bandet för att prova mina nya skor. å de funkade finfint! :)

och för er som undrar varför det bara är lite halvmörka mobilbilder så är det dels av lathet (orka koppla in sladd å greja) och att min kamera verkligen sjunger på sista versen. eller vad man nu säger. funkar inte riktigt som det ska.. fan. vill och måste verkligen ha en ny!!!!
.. meeen det vill inte min ekonomi. fuck. måste vinna pengar.

såatteee.. ja. det var väl det jag hade att skriva om. hejdå.

1 kommentar:

Krutrut-Lisa sa...

Själv sitter jag här vinterblek (vinterfet?) & har grav ångest över nysnön som faller & kommer göra det livsfarligt att promenera. Du, jag är impad av träningspassen. Shit pommes frites.

*tar en kaka till

Kram LISA