tisdag, februari 15, 2011

Activio och Celsius test!


har sett på många träningsbloggar hur folk skriver om hur bra celsius är, man får mer energi, bränner mer kalorier (100 per burk) och blabla.. fick med en när jag beställde lite grejer för ett tag sen.. känt mig väldigt skeptisk till sånt, men nu hade den ju stått i kylen ett tag så jag tänkte testa. Svepte i mig den innan activion. Kände ingen märkbar skillnad förutom att hjärtat slog typ 3 dubbelt såfort i början på passet, (eller ja, det kändes så iaf.) vilket jag märkte extra väl då vi kör med pulsklockor. sen var det som vanligt. om jag brände mer kalorier vet jag inte.
inget jag kommer dricka igen. 25kr burken såg jag att de kostade. Då tror jag en kopp kaffe ger samma effekt, om inte bättre :)

iaf så var activion lika jobbig å rolig som vanligt! annars har jag inte gjort ett skit. jobbat, vart trött. Är konstant trött känner jag. måste va den här jävla skitvintern som aldrig tar slut.
GE MIG SOMMAR!!!!!!!!!!

1 kommentar:

Skolgatan sa...

Tack för infon om celsius,har vart jättesugen på att testa det men är mammaledig och fattig,läser en annan blogg "ett dussin pannor" som har så hon ser hur många kalorier hon bränner och det funkar för hon brände mer efter en celsius men vi säger att kaffe gör det samma. Tack för en bra blogg,jag gillar träningsbloggar och bilder på slitna svettiga folk och träningsinfo:)!