söndag, februari 13, 2011

Söndag igen

jahapp. då var söndagen redan slut, snart dax att hoppa i säng om man ska orka upp till jobbet imorrn. synd bara att jag sov länge och inte är ett skit trött så det lär väl inte hända, haha.

hade korvparty här igår! haha, nej men jag, calle, martin å lars kollade på fotboll å fika, käka massa korv i bröd, drack öl och spelade kort. en riktig grabbkväll alltså, haha!
eddie kom förbi oxå, sen gick vi till glädje en sväng och tog en öl. det var trevligt.
idag har jag storstädat, det var trökigt men så skönt när det är gjort! slog på stort å hängde ut och vädrade både mattor och sängkläder. älskar att gå å lägga mig i en renbäddad säng!
lagat mat, kollat på film å myst med min karl.. en bra söndag!

2 kommentarer:

fiaelia sa...

är ju som bekant inte ett fan av död och nedmald gris nedstoppad i någon slags tarm (idag gör man kanske det där skinnet av något annat iofs?), men det ser sjukt gott ut! såndär korv som knäpper. ah, nostalgi!

Hanna sa...

jupp. den knäpper! jag är inte så mkt för korv egentligen, men just denna är good! :)