måndag, februari 07, 2011

Grym!


ny vecka, dags för nya ego-efter-tränings-bilder-i-spegeln (vad ska jag annars fota å skriva om lixom?)
imponerade på mig själv på gymmet idag. Som ni säkert alla vet vid det här laget att jag HATAR att springa, även fast jag gör ett par tappra försök varje sommar. Dels är det fruktansvärt jobbigt, och för att inte tala om tråkigt! blir uttråkad direkt.. men iallafall så tänkte jag värma upp med att JOGGA på bandet några minuter.. men sen vet jag inte vad som hände, jag ökade hastigheten, kände lite jävlaranamma (eller vad nu de coola kidsen säger) och SPRANG i 15 minuter! Shit vad trött jag var, haha. svetten rann och jag kippade efter andan. Men vad gött det var efteråt!
Då passade jag på att köra lite armar/axlar och ett core-pass, hehehehe..

2 kommentarer:

Madde sa...

Hej :)
Jag bor inte i Skövde, utan utanför Jönköping!
(men studerar vid deras högskola och läser på distans, så jag åker till ett ställe som heter Gislaved) :)

Nice blogg du har! Keep it up!

Jessica sa...

Hej! Jag har fullkornsris, purjolök, majs och paprika, riset blir mycket godare då :)