torsdag, april 29, 2010

Frukost!

Proteinpannkaka! satt häromdan å bläddra igenom massa träningsbloggar å jag såg många som tipsade om proteinpannkaka. detta måste jag testa tänkte jag! den var helt ok. med lite småmodifikationer och lite mer "pålägg" så blir den nog toppen! tog lite väl lite blåbär så det blev lite torrt.. orkade inte ta fram mer.

nu ska jag stressa igång med städning! bläää. en liten paus för att fika med mina kära vänner anna, lena å åsa! myyys

har vart en sjukt stressig vecka. hatar verkligen kvällsveckan, känner mig bara stressad å hinner ingenting. går ändå upp vid 8 (å där försvinner hela charmen med att jobba kväll, då ska man ju få sovmorgon! blir inte många timmars sömn då jag sällan somnar innan 2.. men ska man få nått gjort så..)ex. igår. gick upp vid 8, frukost, gymmet, hängde som en alkis på låset till systemet, hm å ett annat ärende åt min mor, hem, hämta upp calle, iväg till ica maxi för storhandling! tog tid.. 12.20 klev vi ut från maxi (försöker komma iväg till jobbet senast 13) så det var inget annat än att köpa med sig donken hem, inte en chans att vi skulle hinna laga mat innan jag skulle åka..

å idag måste jag som sagt verkligen städa! imorrn är jag äntligen ledig, men då är det fullt upp, pust! jag längtar till semestern!! åh, btw, fick reda på att nästnästa vecka jobbar jag bara 2 dar!! tydligen lediga kristihimelfärd, så jag jobbar bara mån-tis. fan va gööööööttttt!!

nej nu måste jag sätta igång, på riktigt! =)

Inga kommentarer: