onsdag, april 07, 2010

Hår

är så trött på mitt hår! satt å kollade lite hur jag sett ut de senaste åren..

långt å brunt...

kort å rött...

kort å blont...

långt å blont...

ja. det är så jag vill ha det! långt å blont! det är ju det bästa. eftersom det är min naturliga hårfärg. jobbigt att hålla på å färga å skit.
eller långt å brunt.. eller rött. skitsamma, bara det är långt!!!!!

är man dum om man gör en hårförlängning för sina skattepengar när dom kommer?
näää det kan det inte vara! ;)



5 kommentarer:

Sjöstrand sa...

Hoppas din dag blev bättre gumman!! Ringer imorgon =) Puss å love u!!

Nattpyre/Lena Bergsten sa...

Wow. Du är precis toksnygg i alla färger. :) Coolt! :)
Vill du göra förlängning så ska du göra det. :) Du har ju ändå jobbat ihop pengarna ;)
Tack för igår. Det var skitroligt! ^^

Hanna sa...

anna: jadå, å idag är det bra igen =)

lena: tack tack =) mm.. kan nog bli det till sommarn när pengarna kommer, hehe.. synd att det ska va så jävla dyrt bara!
ja det var skitkul! se till att prata med din karl så vi kan boka in lite mer tider!

joline sa...

jag röstar nog för långt brunt!jävligt snyggt!!!!

Hanna sa...

fänx =) se vad som händer när skattepengarna kommer ;)