fredag, april 09, 2010

redan fredag!

shit vad den här veckan gått fort!! å knappt inte hunnit med nått jag borde.. har jobbat, tränat, ätit å sovit. borde ha städat mer, pluggat mer.. ja. har vart så sjukt trött hela veckan! även fast jag lagt mig i tid.. bara kännt mig helt orkeslös typ.

jobbade över lite idag, sen flängde runt med lite ärenden på stan, var på gymmet å körde rygg å biceps. körde på rätt bra. det kommer kännas imorrn vill jag lova! körde ben igår å jag är helt stum i dem igår. men det är bra. man ska känna att man lever =)

har lite nya styrkeprogramm.. ska köra igenom de i veckan å se vad jag tycker om dem. har redan lite synpunkter på vad jag vill ändra på. fast det är väl bra, att jag vet hur jag vill träna.

nu måste jag hoppa in i duschen. har suttit här en stund nu, hehe..
imorrn ska jag skriva högskoleprovet hela dan. fan va trökigt.

Inga kommentarer: