lördag, april 17, 2010

Lördag

eller det har nog blivit söndag innan jag skrivit klart inlägget..
har vart en lugn å skön helg. har dock åkt på en förkylning.. fan. hatar att va förkyld! å det är sådär jobbigt ni vet.. för frisk för att ligga hemma men för sjuk för att orka göra nått.. hoppas det inte blir värre bara! orkar inte va sjuk.. missar ju en massa roliga träningspass ju! ;)

var ju ledig i fredags som sagt.. sovmorgon å har bara fixat å donat hemma.. ner med vinterskor å grejer till källaren.. lagat god mat, sett på film å myst med min man..

ungefär samma idag.. sovmorgon å slöat framför datorn.. åkte iväg å spenderade några timmar med bästa anna! drack kaffe å tjöta skit.. sen hem igen.. åt mat å kollat tv typ. skönt att ha en sån helg. bara ta det lugnt. det behövs! imorrn bär det av te fristad.

nu ska jag dricka upp min whiskey å kolla lite mer tv innan det är dags för sängen. hoppas jag är friskare imorrn!

1 kommentar:

Djaanii sa...

Hoppas du har en bra söndag!

Mvh/Djaanii
www.djaanii.blogg.se