tisdag, april 27, 2010

Kostdagbok?

ni som tycker det blir för mkt träning å mat i bloggen får läsa nån annan blogg istället. för just nu är det det som intresserar mig! :)

tänkt att börja skriva lite matdagbok. måste bli bättre med min kost. jag tycker iofs att jag äter bra, men allt för ofta slinker fel saker ner (som igår när både frukost och kvällsmat bestod av chilinötter.. hehe. å jag var ens inte bakis) inte för att jag tränar för att gå ner i vikt, men lite fastare skadar ju aldrig.. å det är tråkigt att lägga ner massa tid å energi på träning å sen går man bara +-0 pga av att man äter "fel". ska iaf försöka att inte äta onyttigheter på vardagarna! (ok, börjar imorrn ;))

måndagens kost:
Frukost: Havre&quinoagröt, blåbär, mjölk + kaffe, cvitamin
Efter träning: Proteindrink + banan
Lunch: Broccoli&skinkpaj, sallad + vatten
Mellanmål: 1 blodgrape + bulle
Middag: Skinksallad med keso och ägg, vinegrette
Kvälls"fika": kesella med blåbär och jordgubbar
+ ett antal kaffekoppar på jobbet

Inga kommentarer: