söndag, april 11, 2010

söndag

då var denna vecka förbi. shit, tiden går så sjukt fort! hinner inte alls med..
har vart en dålig träningsvecka.. som sagt, har inte hunnit med. men imorrn blire nya tag igen!

å den här helgen ska vi inte tala om.. vart tog ledigheten vägen? jobbade över en stund i fredags, sprang massa ärenden på stan, sen var jag bara trött.. tvungen att lägga mig tidigt för att gå upp å skriva högskoleprovet.. det är ju oxå ett sätt att kasta bort en ledig dag! haha.. kollade facit igår kväll å om jag har räknat rätt hamnade jag på samma poäng som förra året, så det var ju verkligen värt att sitta där hela dagen.. sov lite när jag kom hem, käka lite å sen gick vi bort till lars å mari för lite öl. trevligt.

å nu sitter jag här, har precis ätit frukost å är trött. tog bara några öl igår eftersom jag ska till hjo å fira min syster snart, men det blev som vanligt sent igår så jag är trött ändå. jaja.

å så är det fint väder ute, hade gärna tagit en promenad å fika på stan, men nu får jag kalasa istället. funkar det med ;)

in till stan å fixa en sista grej innan det är dags att bege sig!

Inga kommentarer: