söndag, maj 09, 2010

då var det redan söndag igen!

gud vad helgerna går fort!! nu har det iofs vart fullt upp så det är kanske inte så konstigt :)
i fredags var jag å johanna ute hos anna.. bakade paj å mös. det var trevligt! man gör sånt allt för sällan...
sen i lördags gick jag upp 04.45 för jag anna, hennes mamma å torill skulle till ullared. var framme vid 9 typ. gick snabbt å smärtfritt. hade redan handlat klart å lunchat när klockan var tolv! åkte då vidare till lager 157 å kika. det var en trevlig dag, men man är ju helt slut efteråt!
kom hem vid halv sju, bara att kasta sig in i duschen å göra sig redo!
johanna å andreas, martin å jocke kom.. satt å drack öl å tjöta.. sen även larss, mari å några kompisar från vårgårda. det var kul! satt mest å tjöta skit! nice.

idag var det gött att få sova lite. har inte gjort nått idag. kanske borde ha städat lite, motionerat eller nått men jag har bestämt mig för att inte göra nått! ibland måste man faktiskt bara få ta det lugnt!!

har inte vart en jättebra vecka vare sig med motion eller kost.. men nu känner jag att jag börjar få tillbaka mina krafter och motivation, så imorrn jävlar kör jag igång igen! -------->


Inga kommentarer: