söndag, maj 02, 2010

Helgen

då har ytterligare en helg flugit förbi. oj vad de alltid går fort!
i fredags spenderade jag förmiddagen på gymmet.. först spinning å sen körde jag axlar å mage..
på kvällen åkte vi ut till calles pappa för att grilla å umgås, barnen å respektive. så det var fullt hus! 11 vuxna, 2 barn å 3 hundar. haha. men det var trevligt! har lite Otis-abstinens n bara.. han är såå söt så jag dööör!! ;)

sen har faktiskt helgen vart lugn å skön.. promenerade 1 mil med lena imorse, det var gött men resulterade i rejäla skavsår för oss båda, haha. även hunnit med att köpa nya träningsbyxor till spinningen, planterat om mina tomatplantor, lagat lasange, skurat golv, bytt i sängen.. gud vad man hinner mkt när man inte ligger bakis på helgen! nyktra helger är fan underskattade! :)

följde mitt träningsschema bra denna veckan, å det hoppas jag göra nästa oxå =)
nu måste jag sova, upp om 6 timmar å åka till jobbet, härligt!! :)

3 kommentarer:

Nattpyre/Lena Bergsten sa...

Jää! Det var en bra helg! Milen får kanske bli inplanerat söndagsbestyr framöver så länge vädret tillåter?!

Hanna sa...

det tycker jag! bara vi laddar upp ordentligt med compeed!! ;)

fiaelia sa...

haha, Cirkus Maximum har jag döpt om den här sidan av familjen till! ;)

och milpromenad minsann! starkt jobbat (man behöver tamigsjutton sällskap för annars blir det ju långtråkigt)! och kanskekanske blir det promenad till gymmet också i fortsättningen?... njaaaa, kanske?... ;)