torsdag, maj 06, 2010

Omotiverad!

usch.. ingen ork till nått. samma igår. bara trött.
kände mig pigg å glad på jobbet, planerade benpass, städa av lägenheten å ev. promenad i det fina vädret. men sen under bilfärden hem ändrades det.. jag blev bara såå trött. tappade motivationen helt! så när calle föreslog att vi skulle laga lite god mat å se en film hoppade jag på det förslaget direkt! låter kroppen vila från både träning å städ. rätt skönt faktiskt.

börjar känna att det är mkt nu igen. hade ju som nyårslöfte det här med balans. det går väl sådär.
har kommit igång ordentligt med träningen å tycker det är skitkul! men det tar ju lite tid..
jobba, hem, träna, duscha, äta.. å sen kommer ångesten för att man inte orkar göra nått mer innan det är dags att gå å lägga sig igen. borde städa, tvätta.. visst jag har en karl som gör lite av grejerna, men ändå. städningen är min grej och jag vill göra det. på mitt sätt.
å sen vill jag hinna umgås med min lillasyster mer.. och min familj, åka till mormor å dricka kaffe, spendera tid med mina underbara vänner.. å med min älskade sambo. visst, vi träffas varje dag, men lite quality time.. inte bara det vardagliga. ha tid att göra saker.
sen vill jag ju bara ha tid att kolla på tv eller läsa en bok med gott samvete.
å sen var det ju en till sak.. fick mail från min lärare som undrade hur det gick med historian. SHIT! den hade jag på riktigt glömt av!! (eller snarare förträngt) man märker ju hur mkt tid jag har när det har tagit mig över 1 1/2 år att läsa upp en 50 poängs gymnasiekurs, å jag är inte ens klar! haha.. guud. när ska jag orka detta?

å det blir ju inte bättre av att jag har saker inbokat ända fram till andra helgen i juni.. visst, det är roliga saker men ändå!
jävligt gött att vi bara jobbar mån-tis nästa vecka, jag behöver ledigheten!!

*jag lägger ner det där med dagens kost. det var tråkigt.

Inga kommentarer: