måndag, maj 17, 2010

update

var visst ett tag sen jag skrev upptäckte jag.. hade fullt upp med att va ledig! ;) men shit vad fort det gick.. jag slappade å tränade.. var på marknaden i hjo i torsdags med calle, anna, kalle, åsa å brage. det var trevligt!
fredagen gick åt till att städa lite å baka 2 cheescakes.. mumma!
sen i lördags hade vi lite kalas för mig (fyller 25 nästa helg) med lite släkt. god mat, god efterrätt, god alkohol å goda människor! slutade med att jag å erica gick på krogen i hjo, hehe :)
det var väl som vanligt när man går ut i hjo, men träffade flera gamla vänner så det var roligt!!
har blivit så himla dålig på att fota nu för tiden.. vet inte vad som hänt med mig.. hade ens inte med mig kameran.. lyckades knäppa några få kort med mobilen iaf..


å ingen bra start på denna vecka. eller jag hade en del grejer å göra, viktiga träningspass å sånt ;) men istället fick jag åka hem vid 11 från jobbet idag med magont.. ;( förhoppningsvis inget värre än min bakis-mat-orgie igår som magen säger ifrån för. men jag vet inte.. är i valet å kvalet om jag ska jobba imorrn lr inte.. tror nog jag blir hemma.. känner mig fortfarande väldigt konstig i magen.. varken spyr eller har diarré, bara ont,öm å lite smått illamående..
nej, jag blir nog hemma imorrn tror jag.. kanske bäst att ta det säkra före det osäkra.. inte kul å åka iväg, må dåligt å få åka hem igen.. jaja.. det löser sig så gubben som sket i vasken.
nu ska jag dricka lite proviva å kolla på tv.

1 kommentar:

fiaelia sa...

ja, vila magen tills ni kommer hit!
krya på, krya på!